Podravka: Bolja profitabilnost segmenta prehrane zaslužna za skok dobiti

Bez autora
Apr 29 2015

Podravka je u prva tri mjeseca ove godine ostvarila 59,8 milijuna kuna neto dobiti zahvaljujući nastavku snažnog rasta profitnih marži u segmentu Prehrane. Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2015. godine iznosili su 783,9 milijuna kuna što predstavlja rast od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je u prvome tromjesečju prihode od prodaje u iznosu od 612,1 milijun kuna te je ovime ostvaren rast od 5,9 posto u odnosu na godinu ranije. Rast prihoda potaknut je prvenstveno rastom kategorije kulinarstvo, potkategorije mediteranska hrana i potkategorije zamrznuto povrće. Strateško poslovno područje Prehrana nakon dužeg razdoblja nije opterećeno troškovima otpremnina i vrijednosnih usklađenja te je pokazalo svoj pravi potencijal s 58,0 milijuna kuna ostvarene neto dobiti, pojašnjavaju iz Podravke.

Podravka: Bolja profitabilnost segmenta prehrane zaslužna za skok dobitiPodravka je u prva tri mjeseca ove godine ostvarila 59,8 milijuna kuna neto dobiti zahvaljujući nastavku snažnog rasta profitnih marži u segmentu Prehrane.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom tromjesečju 2015. godine iznosili su 783,9 milijuna kuna što predstavlja rast od 4,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Strateško poslovno područje Prehrana ostvarilo je u prvome tromjesečju prihode od prodaje u iznosu od 612,1 milijun kuna te je ovime ostvaren rast od 5,9 posto u odnosu na godinu ranije. Rast prihoda potaknut je prvenstveno rastom kategorije kulinarstvo, potkategorije mediteranska hrana i potkategorije zamrznuto povrće.

Strateško poslovno područje Prehrana nakon dužeg razdoblja nije opterećeno troškovima otpremnina i vrijednosnih usklađenja te je pokazalo svoj pravi potencijal s 58,0 milijuna kuna ostvarene neto dobiti, pojašnjavaju iz Podravke.

Prihodi od prodaje drugog strateškog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 171,8 milijuna kuna što predstavlja blagi rast u odnosu na godinu ranije.

Ostvareni rezultat bio je pod negativnim utjecajem propisanog smanjenja cijena lijekova na recept od strane HZZO-a u veljači 2014. godine na tržištu Hrvatske. Tečajne razlike su na neto razini zabilježile negativan utjecaj od 5,3 milijuna kuna, što je primarno povezano s ruskom rubljom. Strateško poslovno područje Farmaceutika uspjelo je količinskim rastom prodaje i poboljšanjem efikasnosti kompenzirati negativan utjecaj tečajnih razlika te ostvariti rast profitabilnosti.

Inozemna tržišta ostvarila 3,8 posto više prihode od prodaje u odnosu na prvo tromjesečje 2014. godine nastavljajući tako s trendom rasta kao rezultat strateškog fokusa kompanije na internacionalizaciju poslovanja.

“Rezultati poslovanja prvog kvartala tekuće godine potvrđuju naše ranije najave kako će pravi efekti restrukturiranja kroz koje smo prolazili biti vidljivi tek u ovoj godini. Unaprijedili smo naše procese i postali efikasniji što je u konačnici dovelo i do značajnije boljeg izvještajnog rezultata. Ostvarili smo rast u gotovo svim pokazateljima profitabilnosti, a jednako tako i u samim prihodima. Pred našom kompanijom u nadolazećem razdoblju stoji mnogo izazova te smo uvjereni da se možemo nositi s njima i dovesti Podravku u krug dvadeset posto najuspješnijih u našoj branši“, izjavio je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić prilikom objave rezultata poslovanja za prvo tromjesečje.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik